تبلیغات

تبلیغ بالای مطالب
عنوان

تبلیغات

اینجا محل تبلیغ شماست

دانلود بازی GTA سن آندرس اندروید! Grand Theft Auto: San Andreas 1.05

جی تیای 5 اندروید

Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 – بازی جی تی آ ۵ اندروید همراه دیتا (نسخه آفلاین و تست شده برروی گلکسی اس فور) – درخواستی کاربران
دوستان عزیز ؛ این بازی با نرم افزار zapya مشکل دارد در صورتی که این نرم افزار را برروی گوشیتان دارید ان را حذف کنید چرا که با پیام متوقف شدن مواجه خواهید شد!

بله، تعجب نکنید! بالاخره پس از مدت ها انتظار چند دقیقه پیش بود که بازی پرطرفدار و شگفت انگیز Grand Theft Auto: San Andreas به فارسی (جی تی آ:سن آندرس) همان بازی ای که ما آن را با عنوان جی تی آ ۵ می شناسیم ؛ در پلی استوری منتشر شد! راک استار باز هم با تولید سری جدید بازی جی تی آ یعنی همین بازی پیش رو آمده است تا کاربران دوستدار بازی های ماشین سواری و گنگستری را به وجد بیاورد!! بازی جی تی آ سن آندرس که در سال ۲۰۰۴ ابتدا برای کنسول های دستی و کامیپوتر عرضه شده بود در همان ابتدا توانست جوایز متعددی را از آن خود گرداند و میلیون ها فروش را به خود اختصاص دهد!

 

توجه داشته باشید که : نسخه ی ۱.۰۵ یعنی نسخه ی پیش رو برروی گلکسی اس فور تست گردید و بدون هیچ مشکلی اجرا می شود (در ضمن مشکل بیرون پریدن در گوشی های اندروید +۴.۴ نیز رفع گردیده است.)

 تغییرات نسخه ی v1.05 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

 

اطلاعات بازی / نرم افزار

دانلود Grand Theft Auto: San Andreas 1.05 - بازی GTA سن آندرس اندروید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بازدید : 13021